Inte varje dag man besöker kyrkan

I lördags var det ju schlagerfestival, ifall någon missat det. Jag kan inte påstå att jag är nåt fan av såna spektakel, det känns bara väldigt krystat alltsammans. Man ska rösta på allt möjligt i flera veckor innan och efter; vem hade mest crazy kläder, vem hånglade med vem, vem slogs med vem osv i en aldrig sinande ström.
Men så skulle vi få Pats barn hem till oss denna helg, och vi kände att vi ville ha en myskväll ihop. Du vet, poppa lite popcorn, dricka läsk och dippa gurk- och morotsstavar. Och när passar det bättre än sittandes framför nåt IQ befriande program på tv? :D



Men först så mötte de mig vid stationen efter att jag hade slutat jobbet och så åkte vi och kollade in en kyrka som vi har sett många gånger förut och velat gå och titta på.
Hur läcker som helst! Tyvärr så var den inte öppen så vi fick nöja oss med att gå utanför och titta.


Ordet är ditt
Postat av: Ankie Kjellberg

Och när kommer inbjudan till bröllopet?
Jag väntar otåligt...;-)

2007-05-25 @ 08:52:08
URL: http://www.ankie.se

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...