Snart har jag oxå en egen hobbyhörna!

Nu jävlar har silvret kommit. :D Det tog hur lång tid som helst att få hem det den här gången, man brukar inte behöva vänta mer än några dagar. Den här gången tog det två veckor innan paketet damp ner i brevlådan.
Men det är väl som dom säger - den som väntar på nåt gott..!

Pat var gullig som satte igång att bygga en hobbyhörna åt mig i köket där ja kan sitta och hålla på ifred. Så jag inte ska behöva plocka undan grejerna varje gång vi får folk hem, eller när barnen kommer. Han har suttit på golvet i köket hela kvällen och sågat och borrat. :D Det vart för sent för att borra upp den i väggen bara, så det får bli imorrn istället.
Men vilken karl man har..! *lycklig*

Jävlar vilken skoj utekväll vi hade i lördags! Och jösses vad full Gunnar blev. Jag har aldrig sett han så full förut, undrar hur han mådde när han kom hem. Hehe.
Vi råkade hitta en "avstängd" bar på en av våningarna... Fast flaskorna stod ju kvar, så vi tog för oss. :D

      


Det är massor som hänt sen jag skrev i bloggen sen sist.
Pats barn är här varannan helg ju, så jag håller så smått på att vänja mig vid rollen som "bonusmamma" eller vad man nu vill kalla det för. Vi har grillat ganska mycket, ute på bakgården (som är HUR mysig som helst) med Ankie och Gunnar och Ankies dotter Hanna.

Sen så var jag och Pat och barnen på Universeum här i stan och kollade runt hela dan. Jättemysigt!
Men eftersom det var ganska länge sen, och det skulle ta mig hela kvällen att sitta och skriva ner det, så visar jag bara bilderna.
Jag får skriva mer nästa gång istället, och inte låta det gå så länge mellan gångerna.


       

Ordet är ditt
Postat av: anski

Hej Jenny! Kul att du också har en blogg, jag kollar in här igen sen. Kram Anna

2007-05-13 @ 21:02:47
URL: http://anski.blogg.se

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...