1 + 1 = en till!

Nu vet jag ju varför jag är så förbannat trött hela tiden.
Och är grymt hungrig ungefär var tredje timma.
Och har sjukt ömma tuttar.

Fattar du? :) 

Min lilla Fifi ska bli storasyster, jag är gravid! Igen! Jag är i tredje månaden (tror jag) och bebisen bör komma runt den 10-15 mars, och då är jag alltså en tvåbarnsmorsa. Fatta hur skumt det känns då, jag som inte ens skulle ha barn överhuvudtaget ska nu snart få mitt andra. Lite läskigt faktiskt... Och samtidigt så vansinnigt spännande och mysigt, nu vet jag ju vad det är för otroligt vackert som väntar oss. Och om den nya är så lugn och glad och fin som Fiona hela tiden varit så kommer det gå som på en räls. 

Och DÄR tog min ork slut för ikväll. Nu ska jag gå å lägga mig faktiskt, jobbar imorgon med, sen är jag ledig i två dar och då ska vi hugga ner träd och äta middag med Måns å Bella. 

Gonatten!

/Tvåbarnsmorsan





Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...