Fifi fyller 1 år!

Den här veckan har vi haft familjebesök från Irland, det var Pats pappa Martin och hans fru Bertha som bodde hos oss. Nu sen vi flyttade ut hit till huset så är det så mycket enklare att ta hem folk som kan stanna kvar några nätter eftersom vi ju har gästhuset på andra sidan altanen. Den är på 40 kvm med eget badrum, så det går ingen nöd på de där inne inte. 
Vi har gjort massa saker som att kolla runt på stan, ätit ute, haft kräftskiva med mina föräldrar, gått i affärer och de har gått på museum. Vi har visat de runt, och däremellan har jag jobbat lite också men som tur var så behövde jag inte jobba hela veckan. 








Och de kom så lägligt att de kunde vara med på Fionas ettårskalas, vilket såklart betydde supermycket för Pat. Jag kan knappt föreställa mig hur det skulle kännas om min mamma och pappa inte skulle kunna vara med på mitt barns födelsedagskalas, det allra första också. Som tur var så slapp vi få reda på hur det skulle kännas. 

Tänk att min lilla tjej är ett helt år nu. Jag är mamma till en ettåring. Det är helt otroligt, det har fortfarande inte sjunkit in tror jag! 
Kalaset vart helt jättelyckat och fint. Alla som vi hade bjudit kom, även de som hade annat planerat och egentligen inte tid, klämde in en timma så att de kunde komma förbi för att gratta födelsedagsbarnet. Mitt barn... Det är fina vänner vi har!
















Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...