Den här vill jag vinna!

När jag var mammaledig så satt jag ganska ofta och följde en del bloggar som jag fastnade för. Det blir lätt så när bebisen är liten och mest sover igenom dagarna. När ungen blir äldre och kräver lite mer så läser man såklart inte lika mycket, man drar ner på antalet bloggar.
En av de bloggar jag har fortsatt att läsa är min arbetskompis dotter Denises blogg. Hon och jag fick barn ungefär samtidigt och det är kul att läsa om framstegen som görs hemma hos dom. Jag vet att man inte ska jämföra, och bla bla bla, men det skadar väl inte att jämföra på ett bra och sunt sätt? Om inte annat så är det skoj att se att ungar är så härligt olika - redan från start!

Men så i alla fall, hon lottar ut en superfin barnbok som jag blev jätteintresserad av att ha! Kanske inte till Fifi dårå eftersom hon redan passerat ettårs strecket, men till den nya lilla pyret i magen. Man fyller i den på nätet, laddar upp bilder och skriver texter. Anhöriga som vill gå in och titta under årets gång får ett lösenord så kan de med hänga med på vad som händer. Sen när barnets första år har gått och man fyllt i det man vill fylla i så kan man skriva ut den, i hur många exemplar man vill! HUR bra som helst. :D 

Den tävlingen vill jag va med i. :)
Håll tummarna för att det blir jag som vinner!



Jag tävlar hos knoddenojag om en "första året bok" från bebisboken







Ordet är ditt
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

sv: Lycka till i tävlingen, ha en bra dag :)

2010-10-01 @ 09:51:13
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...