Mobilblogg! Sitter på jobbet sådär en ...

mobil1353 (MMS)

Mobilblogg! Sitter på jobbet sådär en 45 min innan jag börjar jobba. På en söndag dessutom då det borde va lag på att man ska få sova ut. Fifi stackarn fick feber igår (hon hade 39 grader efter en halv alvedon) och hon har knappt sovit nånting alls på hela natten. Vilken då betyder att det har inte hennes föräldrar gjort heller. Men så i morse så grät hon så fort hon såg mig och ville komma över till min famn, men jag måste ju till jobbet plus att jag inte kan lyfta henne pga min onda axel, så jag kände att det var lika bra att åka till jobbet istället. Låta henne försöka sova tillsammans med sin slutkörda pappa. Så här sitter jag då och dricker kaffe till tusen och väntar ut tiden.


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...