Nu är det jul igen

Vi håller på och packar upp julen på jobbet. Julgrejor. Som tomtar och sånt, lucialinnen och adventljusstakar. 
Helt galet egentligen... Så jag tänkte bara säga det till er med så att ni också kan få känna lite ångest. 

Varsågod!

/Nissan

Ordet är ditt
Postat av: Anonym

Vaa?+ vart jobbar du nånstans?? IKEA??

2010-09-07 @ 23:44:13
Postat av: Jenny

Det skulle man kunna tro, men nej det gör jag inte. Jobbar på ett varuhus som lättast kan beskrivas som att vi säljer i princip allt utom mat.

Och jag säljer då möbler på sommaren och julgrejer på vintern.

2010-09-10 @ 00:26:11
URL: http://bilancia.blogg.se/

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...