Jag ska oxå ha båt när jag blir stor

Ah, ja vettefan vad jag gjorde i förra inlägget. Jag skulle ju blogga från mobilen och skicka bilder hit, som ett mms. Så jag glad i hågen valde ut en massa bilder och knappa iväg... Så var det bara en som dök upp hära. Va fan liksom. 

Vi hade i alla fall en jätteskön dag ute på havet tillsammans med mormorn, morfarn, Nikki, Adde och Måns. Pat var på Sonisphere festivalen och andades lite hårdrock och Bella var och rövade bort en brud till hennes möhippa. Men det gick ingen nöd på oss inte, kan man ha det mycket bättre än så här?!




Vägen dit var det mest fascination över själva båtturen. Hur det lät, att vi åkte på vattnet, att Nikki fanns i den andra båten. Det är så himla häftigt med att ha fått barn, man får liksom uppleva allting med nya upptäckar-ögon!



Vi la ju till så att vi låg bredvid varann, och bak i aktern är vattnet så grunt att det bara går upp till låren, så där kunde man lätt hoppa i. 





Behöver inte säga så mycket om de här bilderna... Det gick lätt att natta de sen om vi säger så.

Fan, det är ju därför man ska ha båt! Om ungarna vägrar sova nån dag, ut på sjön me dom bá. Där kom jag på nåt!

Ordet är ditt
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: jag har inte stödstrumr heller.. Tycker att det är fruktansvärt obekvämt och varmt! :D Haha.



Jag funderar på om jag håller på att få en propp. Kollar man på mitt ben så är ALLA ådror på hela benet synliga, blir bara mer och mer för varje dag. Kollar jag på det "friska" så ser jag kanske 5 % av de jag ser på det "sjuka".. Kanske borde jag ta upp detta med bm?



Dina besvär låter inge viadre! Usch! Jag känner bra tryck och att det killar i benen när man är still. Bara det är mega jobbigt. Kram

2011-07-15 @ 13:12:13
URL: http://endenise.se

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...