Kärleksförklaring i bilder


Fiona

Min vackra dotter med skinn på näsan... Vad jag älskar dina upptåg! Jag har aldrig skrattat så mycket som sen du kom. Jag älskar ditt sätt, din humor och träffsäkerhet. Du förvånar oss flera gånger om dagen med din klokhet och verkan att förstå precis allting. Du är en sån skön tjej, så fin och klok! Och en helt underbar storasyster, du har ännu inte visat någon svartsjuka mot Corey, tvärtom så är du den första att rusa till honom när han vaknar, är ledsen eller bara pockar på uppmärksamhet. Han är den första du säger god morgon till och du kan inte gå och lägga dig förrän du pussat honom godnatt.






Corey
Min glada son! Du har inte haft en sån jätterolig start här i livet och jag hoppas verkligen att det blir bättre snart. Att du ska slippa operera hjärtat, och bara fortsätta utvecklas som den glada fina lilla killen du är. Att du ska slippa behöva göra en paus i utvecklingen, snart ska vi lära oss att krypa ju! Du är så himla vacker inombords, det märks. Alltid glad och väldigt snäll och tålmodig mot din syster som inte alltid har finmotoriken med sig när hon vill leka med dig. Du, precis som din syster har varit väldigt generös med sovtiderna, låtit dina föräldrar få sova ut och ännu inte på snart fem månader givit oss en endaste vaken natt.




Jag trodde aldrig att man kunde älska någon annan människa så mycket som jag älskar er, jag visste inte att det fanns ens. Det är en sån otrolig känsla som kommer över mig med jämna mellanrum när jag inser hur rikt mitt liv blivit sen jag fick bli eran mamma! Jag älskar er gränslöst!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...