Grillkväll med tjejorna!

Åh jag hade ett litet härligt avbrott i vardagen igår! Det var min kollega B som hade fixat en grillkväll med några av oss från jobbet, och eftersom vi nu börjat ge Corey flaskan lite då och då så kunde jag ju gå med, och herregud vad jag behövde det känner jag. 
Ja, det var egentligen inte bara att komma ut och få snacka lite skit om annat än barn som jag behövde, det var nyttigt och härligt att få känna saknad av barnen också. Jag har ju aldrig förr varit ifrån Corey så pass länge att jag behövde ha med mig bröstpumpen för att inte pattarna skulle sprängas. 


Vi var några fler än vad som syns på bilderna, men jag fick stränga order om att absolut INTE lägga ut några bilder av de på nätet. Och snäll och foglig som jag är så lyder jag ju!

Så hela kvällen vart jättebra! Det var roligt att träffa kollegorna igen eftersom jag ju är mammaledig och inte ser de så ofta, vi blev serverad nåt så otroligt god mat (hennes gubbe är gammal kock tror jag, han har iaf jobbat på resturang hur länge som helst) och som vi åt! Jag saknade barnen (och Pat med såklart) fast på ett skönt sätt, och så var det behövligt att vara "tvungen" att prata om annat än barn. 
Ja, en riktigt bra kväll alltså!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...