Digster?



Jag är med i nånting som heter Buzzador.
Det är en sajt där man får erbjudanden att testa olika varor, oftast helt gratis men det har även hänt att det är till kraftigt rabatterat pris. Det är himla kul faktiskt, för man får chansen att testa nånting innan det kommit ut till butikerna och sen ge respons till företaget det gäller om vad man tycker om produkten.
Villkoret är att man "buzzar" om grejen, det kan vara på föräldraträffar, på jobbet, på en middagsbjudning etc., och även att skriva om det på tex sin blogg (som jag gör nu) eller på facebook. Jag tar då emot åsikter som folk kan ha och vidarebefodrar dem till Buzzador.

Nu senast så är jag med i en kampanj där jag får prova Digster. Och jag vet inte riktigt... Jag tycker det är rätt krångligt. Jag får fan inte fram nån föreslagen spellista som de säger att man ska få? Jag har fyllt i allting, tror jag i alla fall. Men det kommer inte upp nån spellista för det. Hmm.

Det påminner lite om Spotify fast lite mer förenklat.
Om du är intresserad av att få ett gratis konto som är giltigt i 6 månader så ska du gå in här, klicka på "registrera dig" och sen skriva in buzzador som kampanjkod.


Skriv gärna tillbaka till mig och berätta vad du tycker!



Om du känner att du också vill få en massa balla gratiserbjudanden från Buzzador så kollar du här;

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Bilancia): https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Bilancia

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken: http://www.buzzador.com?refstr=Bilancia&lang=SE



 


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...