It's a beautiful morning!

 

Det här är en bild från ett annat tillfälle, fast ändå en lika fin stund på morgonen.
Gos i sängen med sina små barn - kan det bli bättre?




Klockan ringde som vanligt i morse vid kvart i sju och som vanligt så snoozade jag bort det.
Fast denna morgon var jag ovanligt trött, jag kommer knappt ihåg det. Jag vet att jag bara noterade litegrand där i bakhuvudet att Fifi redan var vaken och att hon var i våran säng. Hon måste alltså ha kommit in i natt utan att jag märkt nåt.

Så när klockan är åtta (fast det vet jag inte då) så hör jag att hon skrattar sådär hjärtligt och jättehögt, ett riktigt bubbelskratt liksom och jag vaknar till. Men jag ser henne inte, vart är ungen nånstans?

Så hör jag "Cåjejj, mamma e awake! Hej mamma!" Så tittar jag bredvid mig och ser henne sitta i Coreys spjälsäng och leka tittut med honom med hans täcke. Han ligger på mage och tittar storögt och beundrande på sin syster och hon presterar gärnet när hon inser att hon kan leka med honom, han tycker jag är rolig! kan man riktigt se att hon tänker.

Åh det var ett sånt härligt sätt att vakna på!

Det gjorde inte så mycket då att jag försovit mig en timma och vi hade vansinnigt bråttom för att hinna iväg till dagmamman. Vi hann ändå för vi var så glada och sjöng sånger medan vi klädde på oss snabbt och stack iväg.



Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...