youtube is da shit.

Idag var jag hemma själv i huset sen... Ja, nånsin faktiskt. Eller nja, jag var ju själv den där dagen jag lämnade Fifi hos dagmamman och jag susade hem och slängde mig gråtande på sängen och ringde Pat. Fast den gången räknas inte riktigt, jag märkte det ju knappt, och så somnade jag så fort jag lagt på luren.
Hursomhelst, det var grillkvälls-träff med alla dagmammor, barn och föräldrar och sjuk som jag är så kunde jag ju inte följa med. Inte så kul att stå och hosta och snörvla och känna sig allmänt risig när man ska träffa andra föräldrar för första gången. 
Tydligen så hade de haft det jättekul och det syntes på Fifi när hon kom hem för hon slocknade som ett ljus efter en tio minuter. Då när jag fick höra hur kul det var, vilka de pratat med och vad de sagt osv, så kunde jag inte låta bli att känna ett sting av avundsjuka. Var jag verkligen så sjuk? Hade jag inte orkat följa med ändå? Liiite snor dör man ju inte av... Men nu när jag sitter här i soffan och hostar lungorna ur kroppen så är jag rätt nöjd med att jag stannade hemma trots allt. 

Jag roade mig med att glo på tv, vila i soffan och knappa runt litet på nätet. Sånt här kan jag sitta med i flera timmar och leta upp på youtube, jag liksom fastnar. Det är ju så jävla roligt och grymt beroendeframkallande! Kolla in den här videon, jag saknar ord för hur jäkla bra den är. :D Jag vet inte hur många gånger jag kollat på den, skulle tippa på en sådär 20 gånger kanske? Men det spelar ingen roll, jag tjuter av garv så att tårarna rinner - varje gång! Titta klart på hela filmen, för den blir bara roligare och roligare!







Så jävla sjukt! Hahahahaaaa... Att de inte blir stämda? Att de vågar?! Kul att titta på är det i alla fall! 




Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...