Fiona gräddnos


Det här var från tidigare idag när vi stod och gjorde pannkakor till middag. Fifi fick för första gången slicka rent visparna från grädde, behöver jag säga att lyckan var gjord? Hon var som salig resten av kvällen! :-D










Ordet är ditt
Postat av: LADY DAHMER - Confessions of a Neurotic Attentionwhore

sv. jo det är så jag menar; att barn ska få växa upp utan förväntningar på sig utifrån sitt kön. (eller ras. eller social klass osv)



när det gäller "män och kvinnor är olika" så vill jag poängtera att INDIVIDER är olika. Det är mer skillnader mellan individer än mellan könen. Genom att tillåta människor få vara just mänskliga utan att könsbestämma egenskaper som "kvinnligt" och "manligt" så öppnar man upp för mer mångfald och mindre likformighet.



2010-08-23 @ 20:29:43
URL: http://ladydahmer.blogg.se/

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...