Är det fotboll nu eller?

Vad är det med folk? Kolla på fotboll nu, mitt i sommaren? Hela fejjan är ju fullt med folk som skriver diverse hejar-ramsor i sin statusrad. I såna stunder är jag så otroligt glad över att min karl är precis lika ointresserad av skiten som jag är. Ja, jag är glad över det i andra stunder också iofs, men tänk om han hade suttit inne och glott på fotboll hela dagen idag istället för att greja utomhus i friska luften med mig och Fifi. Hemska tanke!

Visserligen var vi tvungna att hoppa in i bilen idag, kanske inte helt intelligent gjort på typ årets varmaste dag. Men Pat behövde nya shorts och en ny keps. Shortsen för att han ju annars smälter bort i värmen stackaren, och kepsen är mer eller mindre livsavgörande när man är en blek och fräknig irländare i mitten av den svenska sommaren. 
Sen passade vi på att köpa hem lite mer kol till grillen eftersom vi fick hela familjen Lindgren/Wahlberg på trevligt middagsbesök! 

Det är så härligt att se Fifi bli glad när hon träffar sina kusiner Jocke, Danne och Nikki. :-) Så skönt att se att de kommer att få en relation till varann, mysiga barndomsminnen med kusinerna liksom. Precis som jag och Pat har med våra kusiner. Fifi och Nikki kommer dessutom att gå till samma dagmamma sen i höst! Det blir toppen tycker jag. 

Jag vet inte varför jag inte tog några kort alls idag! Men jag gissar på att det var för att vi hade det så trevligt och var fullt upptagna med att äta den supergoda maten som gjorde att jag helt enkelt glömde det. 

Så det får va nog så här. 
Jag tror jag ska ta och försöka ladda upp en film från Pats och deras spelning som de hade tidigare i somras, på Ericssons personalfest. Vi får se om det funkar!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...