Nattugglor är vi allihopa, allihopa, allihopa...

Man har nog lite sena sovvanor när man anser att lägga sig klockan 01 på natten är att lägga sig tidigt. Den senaste tiden, ja ända sedan Pat gick på semester, så har vi gått och lagt oss runt 03 tiden. Ibland så sent som 04 om det är någon bra film som hållit en uppe, eller nån spännande HTML-kod som jag vill lära mig, till bloggen. 
Jag har visserligen mer eller mindre alltid gått och lagt mig vid den tiden medan Pat har somnat i soffan. Men nu när han slipper gå upp vid 4.30 varje dag för att åka till jobbet, så har jag sällskap. 

Det jobbiga med att gå och lägga sig så sent bara är att då vill jag ju gärna också ha en lång sovmorgon dagen efter. Dvs varje morgon. Och jag har i ärlighetens namn gått upp runt 11-12 om dagarna för jag kan ju det nu när Pat är hemma. Fast hur schysst är det egentligen? Att låta han ta varenda morgon? Dessutom så vaknar jag ju med en stressad känsla av att ha missat hela dagen.

Så igår gick vi och la oss vid halv ett, och när jag vaknade då 8.30 så kände jag mig utvilad och på jätteglatt humör! Så himla skönt och definitivt nånting jag ska jobba skithårt på att hålla, i åtminstone en dag eller två. Hahaha...

Ikväll ska Pat repa med bandet och jag blir rockänka. Så jag tänkte ta Fifi och åka över till mamma och pappa en sväng, det brukar bli mysigt. Kanske ta ett dopp i poolen också för att göra Fifi glad, hon blir ju som lite smågalen när hon ser vatten. Jag undrar hur det kommer att gå när hon börjar krypa och gå... 




Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...