Vinyl är fan kung fortfarande

Nu, precis just nu, så sitter jag och snaskar i mig något så gott som vitlöksrostade baguette skivor med ost, basilika och kräftstjärtar. Mmmmmmm... Jag åker alltid och möter upp Pat vid busshållplatsen när han har varit och repat och eftersom han då aldrig har ätit någon middag eller nåt så är han vrålhungrig. 
Och eftersom klockan är runt 22 tiden då så är det ju liksom ingen idé och ställa sig och brassa middag. Men det här var ju nåt så sjukt gott att det slår alla middagar i världen! Eller nåt sånt. 




Hur gott ser inte det här ut då? Erkänn nu att du blir jäääkligt sugen!




Det här var från tidigare i dag när Fifi fick bada med sin stora idol
mormorn. Syns det att det är kärlek i luften eller vad? :-)




Sitter och kollar igenom en skitrolig sida som heter Coolstuff.se - Sveriges prylmecka och hittade dessa LPCD-R skivor. Visst är de lite balla? Jag tänkte att de ju skulle passa super till CC Dollz demoskiva eftersom de ju spelar -70, -80 och -90 tals rock. Inte fan var det cd skivor som gällde då, då var ju vinyl kung!

En annan grej som bara är för jävla grym är retro klockan som visar tiden i antingen röda eller blå LED lampor när man trycker på en knapp på sidan. Annars så ser den ut som ett vanligt stålarmband. Den önskar jag mig i födelsedagspresent! Eller i julklapp för all del. ;-)

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...