Var hälsad, kära fläkt

Jag måste bara inflika ett litet hett tips såhär i sommartider när det är så varmt att kvicksilvret pekar uppåt 30 grader inomhus när man ska gå och lägga sig. 

  1. Köp den största jäkla fläkt du kan hitta. Inga mesiga 20 eller 30 cm fläktar, det finns de på 40 cm, GELIA säljer såna vetja. Ju större de är desto tystare är dom. Tro mig!
  2. Tajma in ungefär en halvtimma innan myggen kommer fram ur sina hålor, och öppna ytterdörren och ställ ut fläkten precis utanför så att den blåser in en massa kalluft.
  3. Se till att stänga dörren innan myggorna anfaller för annars liksom skjuts de in i huset med raketfart...
  4. Om du som jag är en nattuggla så upprepar du proceduren när de små kräken flugit sin kos, och du kan nu ha fläkten på så länge du vill.

Det här kan jag nog säga har räddat mitt liv! Eller i alla fall Pats liv för nu behöver jag inte slå ihjäl honom efter att ha fått värmeslag och blivit galen.

Så, slutet gott - allting gott! 




Ordet är ditt
Postat av: LADY DAHMER - Confessions of a Neurotic Attentionwhore

sv. inlägget om feta personer var sarkastiskt och syftar på den fåniga amningsaversionen vissa har.

2010-07-09 @ 07:49:39
URL: http://ladydahmer.blogg.se/

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...