Baby Foot - uppdatering! Det kan nog va på...

100media_imag066 (MMS)

Baby Foot - uppdatering! Det kan nog va på plats med en varning här, bilden jag visar är inte vacker på något vis. Den är inte ens okej. In fact så är den riktigt vidrig... Men jag lovade att hålla er uppdaterade, plus att jag är lite fascinerad. Inte bara att det faktiskt verkar funka, utan också av känslan när man får sitta och pilla loss skinn. Ja jag erkänner, jag är som i trans när jag väl börjar pilla. Fast det är egentligen inget nytt, jag har alltid älskat att pilla skinn när man fjällar efter man bränt sig i solen. Eller det är som en slags hat-kärlek, jag har svårt att hålla kväljningarna borta samtidigt som jag inte kan sluta. Fucked up, jag vet. Men kolla här då, det funkar ju! Ska bli spännande att se hur det slutar.


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...