Att spotta ut sprit

Jag har en sån sjuk tandvärk att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det gör så förbannat ont och jag blir super rastlös när det gör så här ont, ingenting att ta till för att det ska hjälpa. Jag knaprar alvedon som en unge knaprar godis men jag börjar misstänka att jag är imun mot alvedon. Jag tog två stycken strax innan åtta-tiden, och två stycken två timmar senare. Men det hjälpte inte ett smack, så jag tog två Panodil oxå en halvtimma senare.

Tror ni det hjälpte då? 
Jao det tog väl bort udden av smärtan, men jag har fortfarande skitont. Så Pat kollade på mig medan jag stod där och grinade, gick bestämt fram till skåpet och hällde upp sprit till mig i ett glas. Jag fick erkänna att jag tänkt tanken! Supa mig full så jag inte känner ett smack. Men det visade sig att han menade att jag bara skulle gurgla spriten, så sagt och gjort nu har jag gurglat sprit - och jävlar vilket befrielse när värken släppte! Om än för bara ett litet tag, jag kan slappna av i alla fall. Och jag vet att när jag vaknar upp i natt så kan jag gurgla lite sprit medan jag väntar på att alvedonen ska hjälpa.

Jag ringde akuttandläkaren tidigare idag, vid fem och de sa att det är drop-in hos dom. De har öppet till 20.30 så jag hade haft tid. Så berättade den snälla tjejen på andra sidan luren att det kostar extra efter klockan 19 för då är det OB-tillägg och snåljåpen i mig tänkte då att jag nog klarar mig över natten.
Det gör jag inte om igen.
Nästa gång åker jag in med en gång, kosta vad det kosta vill för det här är helt åt helvete.

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...