Rockänka

Vi ska snart iväg till BVC för att väga och mäta Fifi. Det ska bli rikigt intressant att se hur mycket hon väger nu! Hon har verkligen blivit mycket tyngre, man känner det när man ska bära henne i babyskyddet. Knappt så man kommer upp för en liten trappavsats ju. Eller jo det är klart man gör, men det är mycket tyngre nu det kan göra riktigt ont i armen efter ett tag. 
Samtidigt som hennes lilla buddha mage har nästan försvunnit nu efter alla nr.2-blöjor hon gjort den senaste veckan. Det beror antagligen på att tänderna är på väg, de säger det i alla fall, de som kan. De som kan?
Som nu tex här på morgonen, två rejäla paket kom levererade i bak innan klockan ens slagit 8.30. Det är fan inte en dålig bedrift!

Ikväll blir jag gräsänka. Eller heter det nåt annat då som typ rockänka? när ens karl inte är iväg för att spela nån tråkig jäkla sport, utan är iväg för att ha en spelning? Oooh jag önskar så att jag kunde vara med på spelningen! Vi har hållit på och fixat med hans scenkläder i två veckor nu och igår gjorde han en minishow för mig här ståendes i soffan, och det vart riktigt bra faktiskt! 
Bilder kommer senare!

Nu måste jag iväg till BVC. 

Heppåre!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...