Kliar dina tänder?

Ja, kliar dina tänder när du är sjuk? Mina gör det, så fruktansvärt mycket. Speciellt när man varit sjuk några dagar, som nu när jag är inne på min fjärde dag. Då kliar mina framtänder så jag tror jag blir tokig. Sitter där och försöker vicka på tänderna tills det gör ont. Va fan gör de det för? Någon som vet?

Försöker de säga nånting till mig? Egentligen är det väl kanske i tandköttet det kliar skulle jag tro, svårt att känna. Konstigt är det i alla fall.

Så kliar dina? Snälla svara nu ni som läser, jag måste ju få veta om jag är ensam med det här. Det räcker med ett ja eller nej. Du behöver inte ens skriva ditt namn! Fast det vore trevligt. :) 


/Tandklierskan




Ordet är ditt
Postat av: Anna

Hallå Jenny. Jo jag kan oxå ha detsamma. Asså problem med tanköttet o så då jag e risig. Eftersom det e ett virus man har i kroppen så kan det nog sätta sig där med. Själv har jag haft bältros i tandköttet o isamband med förkylningar o så blir jag extra kännslig

2010-09-29 @ 22:43:37
Postat av: Jenny

Vad skönt å höra att man inte e ensam! Det var mindre skönt å höra att man kan få bältros i tandköttet. :-/ Ja skumt är det i alla fall, och det kliar nåt för jävligt.

2010-09-29 @ 22:54:59
URL: http://bilancia.blogg.se/

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...