Renoveringsplaner

Hmm jag inser ju nu att min varning i det förra inlägget kom EFTER bilden. Då skadan redan var skedd liksom. Jag bloggade från mobilen, alltså som ett vanligt mms och då kan man inte bestämma hur det ska se ut. My mistake! Jag hoppas att det inte blev alltför stora trauman för er.

Jag är så otroligt genomtrött, hela tiden. Jag fattar inte vad jag har gjort? Det är som att jag går i nån dvala jämt, tänker inte klart och gör saker i fel ordning. Jag hatar det. Jag får ta och börja knapra nån vitaminpiller eller nåt, nån som har något förslag på nåt som fungerar?

Vi har börjat, eller Pat snarare, fixat iordning köket nu äntligen. Vi har varken haft pengar eller tid innan, och så har vi inte riktigt varit överens om hur vi ska ha det. Men nu så! Eller ja, vi har fortfarande inte pengar till att göra om allting på en gång så det kommer att få ta sin lilla tid men det är okej. Man lever ju inte direkt fett när man går på mammapenning! 
Hur som haver, så dörren in till Elora och Rileys rum var ju i köket och den är nu igenbommad och en ny dörr är öppnad mot vardagsrummet istället. Mycket bättre. Så igår tog vi en sväng till IKEA för att kolla köksluckor och vi bestämde oss för vita luckor istället för dessa gräsliga orange/naturfärgade som är nu. Hua vad de är gräsliga. 
Så ska vi ha spisen i hörnan istället med induktionshäll, och ugnen kommer bli inbyggd tillsammans med micron nånstans i midjehöjd. 
Det kommer bli kalasbra detta! 
Jag tror jag ska försöka mig på att rita upp hur det ser ut nu och hur vi planerar det. 

Imorrn ska jag, pappa och Corey ut på sjön och fiska. Vi ska ta med oss matsäck och bara ha det bra. Så nu ska jag gå och lägga mig så att det blir morgon snart! 




Ordet är ditt
Postat av: Petra

Är du gravid igen ;)

kram P

2011-06-21 @ 11:51:17
Postat av: Bilancia

P: Hahaha oj oj... Absolut inte! Bebisverkstaden har lagt ner, för gott. :)

Fast jag förstår ju varför du undrar; trött som ett litet as och vill boa om lite här hemma... Men så är det alltså inte. Det blir nog en liten "snipp-snipp-snipp" på Pat här snart skulle jag tro, en annan blir ju på tjocken bara han slänger kallingarna på sängen.

Kram!

2011-06-21 @ 23:55:52
URL: http://bilancia.blogg.se/

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...