Fifi simmar själv!

Åh vi har det så underbart... Jag älskar sommaren! Pat har ju semester nu så jag har annat för mig än att sitta och blogga, därför blir det lite si och så med den saken. Men nu ikväll har jag suttit och redigerat en video där jag, Fifi och hennes morfar kvällsbadar. Hon fick för sig tidigare under dagen att hon ville simma själv - sagt och gjort, på med puffarna och kasta dig ut bara mitt kära barn! 






Min lilla hjärtetuss!


Hon är så skön! Och den här sommaren har hon tagit stormsteg med vattnet. Ja, i alla fall i poolen där allt är rent och stilla. Hon har alltid älskat vatten och att bada, men nu är det nåt utöver det vanliga... Hon tjatar om att bada minst 40 ggr om dagen. Utan överdrift, jag menar verkligen minst 40 ggr.

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...