Lika som bär eller?



Jag råkade häromdagen kolla igenom mitt babyalbum och ser ju då att jag och Fifi är ganska så lika trots allt! Eller ja, Fifi är ganska lik så som jag såg ut som liten. Kolla själva!





Tyvärr så är jag på tok för trött för att böka fram den externa hårdisken med alla bilder och sen sitta och leta ut bra bilder på Fifi där man ser henne i liknande positioner. Men ni kanske ser likheten ändå. Jag gör det i alla fall!




Ordet är ditt
Postat av: Anna. B

Hallå Jenny. Härlig blogg du har. Hörru det e ju det jag säger ni e ju lika.



Ha det gott o krya på dig

2010-09-28 @ 14:36:57
Postat av: Jenny

Tack, vad gullig du är! :)

Ja jo, men nu var det första gången jag såg det själv, kändes lite mysko faktiskt. Men roligt!

2010-09-28 @ 16:36:36
URL: http://bilancia.blogg.se/

Ordet är ditt:

Du heter?
Vill du att jag kommer ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser den!)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...